20 esemesek, kterými zlepšíte svému miláčkovi den

23.12.2019 15:09

Textovky jsou dnes hlavním způsobem komunikace. A zároveň tak krásně snadný způsob, jak svého miláčka potěšit. Stejně jednoduché je flirtování s někým, s kým jste se právě poznali. Ovšem právě v dlouhodobých vztazích se esemesky často zredukují na pouhé vyzvedni, nakup, nezapomeň! Vraťte do svých „esemesek“ romantiku. Podívejte se na našich 20 typů na krátkou SMS zprávu s velkým potenciálem.

1.    Jsem šťastný/šťastný, že ze všech lidí na celém světě jsem to právě já, s kým ses rozhodl/a strávit svůj život.

2.    Dnešek byl docela těžký, ale myšlenka na tebe ho dělá desetkrát lepším!

3.    S tebou vím, co je to štěstí.

4.    Nemůžu se dočkat, až dorazím domů. Vím totiž, že tam budeš ty.

5.    Miluju tě, bez ohledu na cokoli.

6.    Ať už ti šéf dává zabrat nebo máš jinak těžký den, pamatuj: Přinejmenším jeden člověk ví, jak úžasný/úžasná jsi. Miluju tě!

7.    Nemůžu přestat obdivovat tvoji (schopnost zůstat trpělivý, dobrotu, umění vařit, stání si za tím, co je správné…). Jen jsem chtěl/a, abys to věděl/a.

8.    Pokud jsem ti to snad zapomněl/a říct: Pomáháš mi být tím, kým chci být.

9.    Jsem tak rád/a, že tě mám!

10.    Pamatuješ si ještě na dobu, kdy jsme spolu začali chodit? I kdybych věděl/a všechno, co vím teď, šel/šla bych do toho znovu.

11.    Díky, že jsi mě vyslechl/a. Že mi vždy nasloucháš.

12.    Kdybych se uměl/a teleportovat, je jen jediné místo, kde bych teď chtěl/a být, bylo by to u tebe!

13.    Jen jsem ti chtěl/a dát vědět, na koho právě teď myslím. A nikdy myslet nepřestanu.

14.    Už jsme si spolu vytvořili pár překrásných vzpomínek. Nemůžu se dočkat, až zapracujeme na dalších.

15.    Asi to neříkám často, takže ti chci dát vědět, že vážně oceňuji (tvou pomoc s úklidem, pomoc s autem, že mě podporuješ v práci…). Děkuju!

16.    Miláčku, jsi moje inspirace, abych se vždy snažil/a být nejlepší verzí sebe sama.

17.    Slova nestačí, abych mohl/a vyjádřit, jak úžasný člověk jsi.

18.    Zrovna se mě v práci zeptali, jak to, že se pořád usmívám. Řekl/a jsem pravdu, že myslím na tebe.

19.    Každý den tě miluju o něco víc.

20.    Kdyby ses mě dnes zeptal/a znovu, odpověděl/a bych stejně jako tehdy: Ano, beru!