Katalog seznamek

14.01.2013 23:52

Trvalo mi několik týdnů, než jsem přišel na to, jak pořádně hodnotit seznamky, aby jejich procentuelní ohodnocení bylo alespoň o něčem vypovídající. Nemohu říct, že bych uspěl, stále se mi nedaří najít zpsůob hodnocení seznamek takový, aby podchytil každou eventualitu a parametr naprosto přesně. Nicméně jsem dal dohromady několik základních kritérií, podle kterých seznamky hodnotím a z nich pak skládal výsledná procenta. Tady jsou:

  1. Důvěryhodnost seznamky
    zahrnuje kontrolu falešných porfilů, metodiku registrace a ověřování platnosti údajů a vůbec správnosti a úplnost profilu
  2. Návštěvnost
    zde jsem se musel spolehnout na seznamkami udávaná čísla, praktická žádná nenabízí přesná čísla o návštěvnosti
  3. Funkce
    hlavně jsem se soustředil na možnost filtrování uživatelů, ideálem se pro mě stala seznamka ELITEDATE.cz (ani moc, ani málo)
  4. Přístup k uživatelům
    hodnotil jsem především zda se seznamka stará o své uživatele, nebo je to jen bezúdržbová online služba
  5. Zaměření a další detaily